Merhaba anneler kızım yarın 4. Ayına giriyor.
Bu güne kadar sadece anne sütü aldı ama sütüm ciddi miktarda azaldı😔 Doymuyor gibi hissediyorum mama ile desteklemeye karar verdim ilk doğduğu gün Aptamil 1 almıştık ondan versem sorun olur mu birde ne kadarda bir kaç ölçek oluyor yardım eder misiniz 🙏