Kızlar bir haftadir ağır geçirdiğim hiçbir ilacın bitkinin fayda etmediği bir soğuk algınlığı geçiriyorum bebeğime bulaşır korkusuyla yaklasamiyorum bile henüz iki buçuk aylık resmen beni gördüğü zaman seslenmeye çalışıyor gözüm yaşlı kucaklayamiyorum bile sütümü sağıyorum biberonla veriyor babası sizce bebeğimi kucaklasam öpsem ona da bulaşır mı bu arada ılık su bal limon kürü fayda vermiyor başka kür bilen varsa lütfen yazsın