Kızlar kaç tane biberon değiştirdim aklınız hayaliniz durur aventt lansinohh dr.browns we baby daha bir kaç biberon daha kullandım dr. Browns çok akıtıyo ve kızımın midesi çok bulanıyo lansinohu hiç almadı zaten bu arada 3 aylık ve sadece mamayla besleniyor aventtden memnundum fakat 3+ başlığı çocuk çekiyo çekiyo yoruluyo az akıyo 4 aylık başlık aldım ondanda boğuluyo çok akıyo içemiyo ve gaz yutuyo şaştım kaldım artık denemedim biberon kalmadım şu Chicco p5 kullanan varmı birtek o kaldı almadığım akıtma vs yapıyor mu memnun musunuz ?