melike4672 MotorcuAnne maledrf gaz damlayla biraz rahatladı gibi çok ıkınıyordu ama biz mamada kullanıyoruz oda etki yapıyor
papatya122 MotorcuAnne 36 günlük olduk yavaş yavaş başlıyor gaz pazartesi günü 1 aylık aşısı olduk çok huzursuzdu oradaki doktor da gaz ilacı yazdı bitkiselmiş ama almadım daha
ozgeasaf34 MotorcuAnne çoktan başladı bizde bir sürü damla kullandım fayde etmedi bugün rezene anason kimyon 3 ü bir demledım içtim 2 çay kaşığıda oğluma verdim çok işe yaradı sizede tavsiye ederim
MotorcuAnne melike4672 ben anne sütü veriyorum ama hala çok zorlanıyor gece düzgün uyumuyor gözleri kapalı ama hep ıkınıyor. Bende yük sesine hemen kalkıyorum uyku düzeni hepten bozuk ikimizin de
MotorcuAnne papatya122 bizde beş ay önce yurt dışına taşındık. Şuan 27 günlük bebeğim. 1. Ay aşısı için bilgi verilmedi hala. Aşı takibini de kim yapacak gerçi bilmiyorum. Şuan be gaz damlası kullanıyorum ne başka bir şey. Sadece masajla geçiştiriyorum 😕
MotorcuAnne ozgeasaf34 ben ilk kızımda rezene çayı bir çay kaşığı veriyordum kızıma. Ama çekine çekine bir şey olacak korkusuyla.. Sonra uygun olmadığı söylenince bırakmıştım. Bunda hiç başlamadım.
esmaaykur 32 günlük olduk bizde kızçemle ben her akşam kimyon çayı içiyorum altan gazını güzel çıkartıyor
MotorcuAnne esmaaykur kimyon çayını nasıl yapıyorsunuz? Bende akşamdan akşama hazırlayıp içsem iyi olacak. Çok gazı var
esmaaykur MotorcuAnne 1 cay bardagı sıcak suya 1 çay kaşıgı kimyon ve şeker koyup karıstırıtorum soguyunca içiyorum