Kızlar bebeğimde iştahsızlık vardı düzeldi gibi ama yine başladı 3 gündür ne versem ağzını geri çeviriyor yemiyor zar zor veriyorum oyun oynasam mızmızlanıyor bide bağırma huyu çıktı 7 aya giriyor yarın diş daha çıkarmadı sizce sebebi o mu sizin bebekleriniz ne durumda çok üzülüyorum