momyboy Arkadaşlar bebeğim diş döneminde oldukça huzursun alt dişinin bi tanesi çıktı diğer henüz çıkmadı uykularımız berbat huzursuz ağlayarak uyanıyoruz şunu yaptım çok faydasını gördüğüm dediğiniz bişi var mı varsa Önerilernize talibim
tubasd momyboy geçmiş olsun 5 6 karanfili ezip üzerini geçecek kadar zeytinyağı koyun dolapta bekletin diş etlerine amsaj yaoin uyusturup rahatlatabilir ama az bir deneyin allerji vs olmaması için
sokaklahmacunuu momyboy tetagil veriyorum ben iki saat uyuyor en azindan iki saatte bir de verilebiliyor tetagil vermemeye calisiyorum genelde ama cok aglarsa kiyamiyorum rahatlarmak icin veriyorum gece bazen gecede iki kez verdigimde oldu
Adakusss momyboy Benım bebeğimde aynı durumda tedagil hiç bir işe yaramadı abim eczacı calgel önerdi kesinlikle tabsiye ederm
tubasd momyboy gündüzde akşam yatmadanda yapabilirsiniz bir süre rahatlatır gece uyandigindada ağlıyorsa uygulayabilirsiniz
ahsengunesveannesi momyboy uyumadan veriyorum ben önce calpol bir çay kaşığı 10 dk sonra da tetagil biz durulduk sanki.Emdigi için faydasının olup olmadığını bilmiyorum
Batuhaannn momyboy diş jelleri var o iyi geliyor ben bide osanit diş topu kullanıyorum işe yarafı bizde baya. Gündüzleri de oğlumun ni tane mendilini hafif ıslatıp ortadan bi düğüm atıp buzlukta azıcık dondurup eline veriyorum işe yarıyor. Bide yapar mısın bilmem ama karanfil yağıyla azıcık zeytinyağ karıştırıp damaklarına sürmekte iyi geliyor