nilinannesiiiiiii benim kızım da öyle 4 yaşına girdi. 4 yaş en zorlu yaşlardanmış. Asla dediğimi yapmaz. İster lütfen canım bebeğim diyeyim isterse de hafif kızmalı söyliyim fark etmiyor. Kendi yıkanacak kendi yapacak dağıtacak asla toplamaya yardım etmeyecek sürekli tv telefon izlmek ister. Asla okula gitmek istemez. Gideceği sabah ağlar da ağlar. Her sabah ama istisnasız her sabah. Okul dediğim de saatlerce durmuyor sabah 9-10 gibi gider akşam üstü en geç 14:30-15 gibi alır babası. Bazen simirlenir bize dediğni yapmadık diye atar yıkar vurur. Valla ben sabır taşıymışım onu anladım. Ama bebeğim . Bebeğimiz. Onun o küçücük kollarına tipine bakıyorum. O minicik kafasıyla kafa tutuyo işte kendince bişeylere. Napcan? 🥲