Öncelikle geçmiş olsun kızım 3,5 yaşında bebekken biz de yaşadık bu süreci boncuklu aparat dediğiniz şey yani Tübingen ortezi takıldı 3 ay kullandık duş ve zorunlu kıyafet değişimi dışında asla çıkartmadık bez değişimini aleti çıkartmadan yapıyordum şuan yaşıtları gibi bir çocuk hiçbir sıkıntısı yok 3 ay boyunca dolabının karşısına geçip giyemeden küçülen kıyafetlerine bakıp ağlardım. Nolur üzmeyin kendinizi aleti çıkartmayın çıkarınca da çok kısa sürede tekrar takın geçecek annesi koşup oynayacak bugünleri unutacaksınız. Bir de üst değişimi yaparken koltuk altında pişik vs oldumu diye kontrol edin çok terlememesine dikkat edin.