Kızlar 4 ay 17 günlük kızımın boynu hep önde duruyor. Aslında kafasını tutabiliyor ama boynu hep önde. Ben ayaktayken kucağıma aldığımda iki büklüm oluyor ayağını bastırmaya çalıştığımda kafası hep önde duruyor. Neden böyle acaba. Bizim gibi olan var mı bu ayda