Naimeulger06 Kizlar yaptiran varmi bi sakincasi oluyomu dis agrisi mahfetti beni röntgen felan cekiliyomu bilgisi olan varsa yazabilirmi
expelliarmus Naimeulger06 yaptırılır canım. Düşük dozda anestezi verdikleri için emzirmeye engel değil . 3 aylık bebeğim . 2 tane kanal tedavi oldum geçtiğim hafta . Röntgen de sıkıntı yok. Hamilelikte sıkıntılı .
expelliarmus Naimeulger06 yok hiç öyle bi şey demedi sıkıntı olmaz emzirebilirsin demişti benim doktorum
Srpslk Dis hekimi asistanıyim ben. canım hic birşey olmaz gayet rahat bı şekilde yaptır ve emzir hiç bir sakincasi yok tedavini erteleme ağrılar iyice artmadan hallet. Geçmiş olsun
expelliarmus ozgec yok sadece iğne yaparken iğnenin acısı var. Onun harici uyuştuğunu için zaten hissedilmiyor