balyanaginannesi16 Reflü için çocuk doktoruna götürmüştüm gastrotuss baby ve motis verdi ikisini kullanıyorum probiyotik vermedi fitili kullanmiycam zaten .en kısa zamanda goturcem çocuk doktoruna
Ygmr124 balyanaginannesi16 şöyle söyliyim 2. Ay aşıları ateş yapıyor ve kemik ağrıları yapıyo çok huzursuz oluyolar 3 tane aşı olucak çünkü hepsi aynı anda 2 gün sürüyo ateşi doktor zaten kendisi yazıyo ateşi çıksada çıkmasada 8 saate bir veriyosun buna gecede dahil olmak üzere senin bebeğinde 2 aya yakın bir sorun olmaz zaten bir kaşık vermiyosunki 1 çay kaşığı veriyosun benim ardaşımın bebeğinde ateşlendi ilk doğduğunda onada doktoru calpol vermişti
balyanaginannesi16 Ygmr124 ben bunu sormuştum doktora bu ilaçlar sadece midesini yatıştırmak içinmis iyilestirmiyomus yani.reflü kendiliğinden düzelen bı hastalikmis 6 aya kadar da sürebilir dedi 1 yaşa kadar da sürebilir dedi ama 1 yaşı geçerse ameliyat ediyoruz dedi düzelmesi için
Ygmr124 balyanaginannesi16 tabi farklı probiyotik bağışıklık için hasta olmamaları için gaz problemi varsa onu bile düzene sokuyo ishalde onun önüne geçiyo bağışıklık güncendirici ve bağırsak düzenleyici diye geçiyo
bukrekara Bnm bebeğimde 50 günlük genzi tıkalı iburaminzero ver dedi ama kapıtta 2 yaş altı kullanmasn yazıo
balyanaginannesi16 bukrekara benimki de öyle sürekli temizliyorum çok küçük olduğu için ilaç kullanamaz dedi bol bol emzir dedi dün gece götürdüm çocuk aciline