filizmom benim bebeğimde ilk ay o şekildeydi. Bir çözüm bulamadık herkesin dediği şey bu süreç çok normal bebek kendini hala anne karnında hissediyor dünyaya alışması zaman alacak vs. Bebeğinizi gözlemleyin gaz sancısı, açlık, mukuslu kaka, terleme gibi durumlar var mı ? eğer yoksa süreç normal. benim bebeğimde kundağı sevmedi ama kundaksızda sürekli kendini uyandırıyordu sıçrayarak. o yüzden kundak yapmaya devam ettim. Bu arada benim bebeğimin huzursuzluğu süt ve süt ürünlerine karşıymış. Doktor gözetiminde süt ve süt ürünlerini kestik çok büyük rahatladık.