Hanımlar bugün 3 saat kadar emziremedim dışardaydım . Eve geldim öyle bi ağrıyo ki memem. Dokunamıyorum acıdan . Emiyo ama geçmiyo ağrısı . Ateşim çıktı 39 derece . Vücudum tutmuyor titreme var . Kafam kalkmıyor dayak yemiş gibiyim. Sıcak kompres yapıyorum . Acile gitmem gerekir mi ? Kimi antibiyotik iğne geçirir falan diyor. İlk kez başıma geliyor yardım edin :(