Kızlar kızım 15 gün sonra 2 yaşına girecek sürekli istediği olmayınca ağlıyor parka gidiyoruz çocukların elinden oyuncaklarını alıp kendisininmiş gibi sahipleniyor çocuklara vermiyor. Kendi oyuncaklarına asla kimseyi elletmiyor paylaşmıyor.. iki salıncaktan hangisi doluysa ona binmek için deli gibi ağlıyor…. Kısacası başkasının elindeki herşey onun için çok kıymetli. bu zamana kadar hep alttan alıp huyuna gidip sırf ağlayıp kafa şişirmesin diye dediğini yapıyordum ama artık katlanılmaz hale geldi özellikle kalabalık ortamlarda.. artık ağlasa da dediğini yapmamaya karar verdim. Bugün denedim sadece 2 dakika çok şiddetli ağlayıp sonra susuyor.. siz olsanız ne yapardınız?