Lnldrm Merhaba yazlari gece uyuturken cocuklarinizi nasil giydiriyorsunuz ? Uyku tulumu mu yoksa sadece pijama mi giydiriyorsunuz
Lolik Lnldrm benim evim çok sıcak oluyor direk zıbınla yatırdım geçen sene, üstüne ince müslin örtüyordum yine öyle olur . uzun ince pijamalarda alıyorum üstünü örtmeden giydiririm diye ama uyku tulumuna gerek duymadım
ebraz Lnldrm bebeğim 8.5 aylık hep üstünü açıyor deli oluyorum uyku tulumu almam şart sanırım çok dönüyor sabit durmuyor ne zaman uyansam üstü açık
limonzeytinmom Lnldrm kızım gece gündüz zıbınla durdu. Bu 3.yazımız olacak gündüzleri inşallah bişeyler giyer artık. O kadar hevesleniyorum ama gitmiyor sıcak diye. Yada 30 dk falan sonra kaşınıyor. İstanbuldayız bizşm evde cok sıcak havalarda cok sıcak oluyor hoşlanmıyor
Guneskiz48 Lnldrm yazın evimizde 24 saat klima çalışır ve sadece atletle yatarlar asla ortmem öyle alıştılar şuan evim 24 derece heryer açık ve şort tişört yatıyorlar üzerini ortmuyorum