Arkadaşlar bebegim 13 aylik adenovirus oldu gözleri şişti kapandı irin akıyordu gözlerinden doktor netira damla bir hafta kullan dedi bugün son günü damlanın ama bebegim tam iyilesmedi sislik indi cok şükür gozlerini de acmaya basladi ama akıntı ara ara devam ediyor gozlerinin ici kırmızı damlayi bırakırsam hastalık ilerler diye korkuyorum siz ne kadar kullanmistiniz