Sabrtasy Arkadaşlar oğlum 2 yaşında elektrikli bisiklete binmek isterken motor yana yattı kum dolu bi yere düştü ama ordada ıslak tahta varmış kafası oraya değmiş değdiği an şişti ve çok az kanadı buz koydum doktora götürmeli miyim
sumeyyeuzuun_ Sabrtasy 36 saat gözlemleyin hal ve hareketlerinde bir sıkıntı var mı uyandıktan sonraki hareketlerine de bir bakın. Gözünüze çarpan, rahatsız edici bir durum var mı bunları takip edin.
betulhumaaltun Sabrtasy üç gün önce benim kızımda düştü kafasını duvara vurdu bayağı kanadı ama ben hastaneye götürdüm doktor baktı kustu mu dedi ben de hayır dedim pansuman yaptırdı tomografi çek dedi ben çektirmek istemedim dedim kendi gözetimi altında tutayım dört 5 saat uyutmadım Allaha şükür şu an iyi
Sabrtasy betulhumaaltun bende götürdüm aynı muhabbet kusdu mu dedi hayırdedim ben tomografı istedim doktor çekmedi