Anneolmakdelilik merhaba benm kızımda 11 ay 17 günlük sabah 8:30 gbi kalkıyor uyanınca emmezse hemen kahvaltı hazırlıyorum ama emerse 2 saat bişey yemez asla 😄 11:30 gbi öğlen uykusu 1,30 saat kadar uyanınca sebze yemeği yedirmeye özen gösteriyorum biraz zor yemek yiyen bi çocuk oyuzden kukuli falan açıyoruz yesin diye 🤦🏼♀️ gün içinde baya hareketli yürüyor yataklara koltuklara tırmanıp inmeyi öğrendi oyuncak oynamayı pek sevmiyor genelde bizimle oynamaktan hoşlanıyor cee oyunu falan oynuyoruz alkış yapıyor bay bay falan yapıyor konuşmaya gelirsek baba dede bay bay pişt ceee falan diyo yani sürekli bireyler anlatıyo aslında ama biz anlamıyoruz 😃 bu aralar 1 yaş sendromuna girdi sanırım aşırı aşırı ağlıyo herşeye sürekli emmek istiyo bikaç gündür artık pskolajik olarak çok zor durumdayım gerçekten akşamları da 9:30 gbi yatırıyorum normalde 2-3 kere kalkıyo ama bu aralar saat başı kalkar oldu inşallah en kısa zamanda düzelir bizimde böyle geçiyo günlerimiz
Doğum günü konusunda da aile arasında minik bi kutlama planlıyoruz balonlar falan aldım pasta yaptırmayı düşünüyorum konsept pastalar ne kadar pahalıymış öyle 😨😅 inşallah kızımın depresyonu geçer o zamana kadar da bize zehir etmez doğum gününü bakalım yaşayıp görücez 😂1 yaş bebekli annelere selamlar 🙋🏼♀️😄