Kızım 3 yaşını geçti.evde asla kaçırmayan çocuk okulda sürekli çiş kaçırıyor.okulunu öğretmenlerini seviyor o konuda bı sknti yok ama öğretmen oyuna çok dalıyor diyor.son dakika söyleyip hep yetistiremiyoemuş.ne yapicam artık hergun kıyafeti değiştirilmiş geliyor.sordugumda goturemediler diyor.oyle birşey olmaz ama sınıfları kalabalık ve tek öğretmen var muhtemelen hepsine yetisemiyor geç götürüyor diye düşünüyorum.cnku parktada oyuna dalsada gelince cisi söylüyor bana.sizce ne yapıyım ne soyliyim pis kokarsin dedim temiz kokmayi çok sever o da fayda etmiyor