Goktuggg14  Adetim 4 gün gecikti kızlar ama bu ay 3 kutu antibiyotik kullandım yaptığım test sonucu bu çıkıyor kuruma çizgisi mi emin olamadım yardımcı olabilir misiniz 🌸
sumeyyeuzuun_ Goktuggg14 evet var gibi birkaç gün sonra testi tekrarlayın isterseniz daha net olur. Hayırlı olsun☺️
Aloneeee Goktuggg14 evet pozitif ama o kadar antibiyotik yüzünden doktorlar ne der bilemedim 😔 bir an önce kontrole gidin kullandığınız ilaçları da belirtin mutlaka. Sağlıkla gelsin inşallah
Goktuggg14 sumeyyeuzuun_ teşekkür ederim 2 gün geciktiğınde de ayni şekilde çıkmıştı daha belirgin olması gerekmez miydi bilemedim 🤭
sumeyyeuzuun_ Goktuggg14 döllenmeye göre değişiyor bazen görünmüyor ama erken gebelik testlerinde çıkıyor genelde.
Goktuggg14 Poncikkkk  Beş dakika içinde bu şekildeydi bu yarım saat sonraki koyuluk
Goktuggg14 Aloneeee beni de korkutan bu zaten bir oğlum var ertesi gün hapı kullanmıştım o yüzden ihtimal vermiyordum çok şaşkınım
prens_prensesannesi Goktuggg14 ben açamadım fotoğrafı canım tıkladım ama açılmıyor varsada hayırlı olsun☺ sağlıkla kucağına al inşallah