Doğru demiş aslında aynı soruları soruyorlar sürekli yazılı sınavdan her türlü geçersiniz zaten önemli olan direksiyon sınavı bi kaç kere direksiyon dersi veriyorlar benim gittiğim kursta derslerde oluyordu haftada iki gün yazılı sınav için onlarda hocalara ve araçların yakıtına harcıyorlar