ElifAlya Anneler 2. Ayimizda goz kontrolune gittik. Doktor sadece isik tuttu refleksine bakti. Detayli muayeneyi 6. Ayinda yapiyoruz dedi. Giden annelere sorum su sizin muayene nasil oldu?
tutu11 ElifAlya 2 ay 10 günlükken gittik. Erken dogdu bebegim. Damla damlatip beklentiler. Muayene aci vericiydi. Doktor dayanamayabilirsiniz bakmayin dedi. Ama biz baktik. Klips taktılar gozune. Kuzum cok agladi. Cok cani yandi😥
Mtg Benimki 32 haftalik dogdugu icin 3 defa gittik sonuncusunu 6 aylikken gidecegiz goze bir sivi damlatip 15 dk bekletyo sonra dr gozune ozel bi cihaz koyup gozluk gibi onla bakiyo
Nily tutu11 o ne ya Neden oyle bisey yaptilarki her doktor farklimibakiyor anlamadim Kimisi sadece isik tuttu diyor
ElifAlya Alpgdd genelde ayni kontrolu yapmislar canim. Bize de 6.ayda genel muayene yapacagm dedi doktor.