hirosunannesi42 İyi akşamlar kizlar tansiyon değeri kaç olunca yüksek oluyo anlayan var mı aranızda benim büyük 13 küçük 8 cikiyo bazen 14 e yukseliyo sonra tekrar 11 8 oluyo neden böyle oluyo olabilir
KuzeyinAnnesi03 hirosunannesi42 13 üstü yüksek 14 de 9 falan yüksek sayılıyor tabi bazı insanların normali bu 😅😅 benim 14 olunca saftim kayıyor
Benoyleuygungordum__ hirosunannesi42 Tansiyonunuz normalde 11 lerde mı seyrediyor ?? 14 lere çıktığında nasıl hissediyorsunuz mesela ? Uzun süren hareket iş yürüyüş vb durumlardan hemen sonra ölçüm yaptiysanizda yüksek çıkabiliyor dinlenip o şekilde ölçüm yaparsanız daha doğru sonuçlar alirsiniz