2 aylık kızım grip oldu çok huzursuz doktora gittik öksürüğü için şurup verdi birde burnunu açmak için Burun damlası , ama bir iyileşin olmuyor hatta ilerliyor gibi geldi bana , bitkisel önerileriniz sizin yapıp da çok iyi geldi dedikleriniz varsa ve yazarsanız çok mutlu olurum belki kızıma şifa olur 🙏🏻