Kızlar ben spiral ile korunuyodum ama çıkarttırdım geçen ay iğneye başladım vurulduğumda adet değildim çünkü spiralden sonra ciddi düzensizliğim oldu ama ben bu iğneyi vurulduğumda adet değildim nette gördüm şimdi adetin ilk 3 günü içinde vurulur diyo varmı böyle bişey akşım karıştı karambole gelmiyim