Merhabalar annelerim. 3.ayda yaklaşık 15 günlük meme reddi yaşadık uyku arasında emzirmeye çalıştım aktif bir emme değildi ama olduğu kadar. Çok şükür aştık meme reddini ama bu seferde sütüm azaldı. Başına gelen var mı tekrar artar mı süt yoksa bu aydan sonra artmaz mı