Bebeğim 45 günlük sadece anne sütü emiyor köpüklü sarı kaka yapıyor popusu piştikten dolayı yara oldu sağlık ocağına gittik 3 krem verdi karıştırp kullanın dedi bir hafta kullandık ama geçmedi bugün çocuk dr gittik sağlık ocağında kremleri kullanma yazacaklarımı kullan dedi kullanmaya başladık hafif kızarıklık oldu umarım etki eder sarı köpüklü kaka ne anlama geliyor yediğim birseyden mi yoksa gazlı kaka mı anlam veremiyorum böyle bu durumu yaşayan oldu mu 😢😔 şimdiden teşekkür ediyorum ♥️🙏