aysglsvgn 4 ay oldu doğum yapalı emziriyorum bide acaba ondan mıdır tuvalet düzenim çok sıkıntılı sıvı şeyler bile tüketsem çok zorlanmaya başladım afedersiniz bazen kanama bile oluyor normal mi acaba bu durum yaşayan var mı