İyi akşamlar, Doğum yapalı 32 gün oldu. Normalde süt dışında hiçbir şey beni rahatsız etmez ve gaz şişkinlik sorunu yaşamazdım. Sezaryenle ameliyat oldum, bebeğimi etkilemesin diye zaten gaz yapan hiçbir şey tüketmiyorum, ayaklarımı üşütmeyim diye bu sıcak havalarda bile patik giyiyorum ama sürekli bağırsaklarım gurul gurul ve gergin, çok sık gaz oluyor. Sezaryen sonrası belli bir dönem normal mi bu, yoksa bağırsaklar ameliyat sırasında hareket ediyor diyorlar o mu böyle bir şey yapıyor? böyle mi kalacak çok korkuyorum çok rahatsız edici bir şeymiş😥