Minnokkunannesi Bebeğim sanki çok uyuyor. Günde 2 3 saat ancak uyanık kalıyor. Uyanır gibi oluyor emziriyorum tekrar uyuyor. Normal midir
hry410_ Bebekler ilk doguduklarinda öyle olur ama sizin 3 saate bir uyandirmaniz gerekiyor emzirmek için yoksa sarılık olur
nurrr126 Sarılık vardır büyük ihtimalle benim oğlum da öyle uyanmıyordu sarılık varmış sürekli 1 saatte bir uyandırıp emziriyordum