dilberhala1 sezerckmom Aslında normal de de sanki 4 numara kullansanız kafii gibi sıkmıyor mu 3 numara bacaklarını
Renklitavsanlar sezerckmom bizde 3 kullanırken sünnet yaptırdık sünnet küloduyla 5 numara tam oldu öyle çok rahat ettik
KuzeyinAnnesi03 sezerckmom bişey değil canım oğlumu 41 günlük yaptırdım çok çabuk iyileşiyor 🙏 geçmiş olsun Rabb’im damat olduğunu da görmeyi nasip etsin inşallah
KuzeyinAnnesi03 dilberhala1 ay bende yazacaktım şimdi oğlum 4 aylık 7 kilo 4 numara kullanıyoruz Baby turco da biz 😅
KuzeyinAnnesi03 dilberhala1 Baby turco sleppy Prima Molfix bu bezlerin kalıp aynı ama baby me aldım o 5 numara gibi 4 numarası çok büyük