HtcAsy Anneler kızım 16 aylık hala emiyor ama göğüs uçlarım çok yara emzirirken acı çekiyorum krem kullanıyorum ama devamlı emdiği için yara kapanmıyor. Bıraktırmak istemiyorum ama artık dayanamıyorum sizce ne yapmalıyım
dilberhala1 HtcAsy Yani bu kararı en iyi siz verirsiniz ama bence kendinizede daha fazla eziyet etmeyin ya maşallah 16 aylıkta olmuş yaz da geldi bıraktırın bence benim düşüncem
Deletedmom_216 HtcAsy canim cocuk zaten 16 aylik yani cok kucuk degil devam ettirdiginde kendine skinti yarattircaksin sen bilirsin yinede gunus kapak alil kullanabilirsin cok faydasi var hizli iyilestiriyo
esmagzl HtcAsy tahinin üzerindeki yağın çabuk iyileştirdiğini söylüyorlar bir de annemler bana zeytinyağı ve bal mumu ile krem yaptılar yara olacak gib olsa da hemen iyileşti