Hulyamiray Adetimde 4 gündür gecikme yaşıyorum. Test yaptım negatif çıktı. Adet belirtileri de yaşamıyorum göğüs hassasiyeti karın ağrısı vs. Benim gibi bu aylarda böyle adet gecikmesi yaşayanlar var mı acaba?
asl46 Hulyamiray benimde 7 gün geçti test yapmaya korkuyorum yedi aylık bebem var vede tek bir kez ilişkiye girdim iki ayda ondan sonrada birlikte olmadım acaba diyorum bekleyecegim hiç test yapmayı düşünmüyorum
zmiraymom Hulyamiray ben tam 46 gün sonra regl oldum hatta buraya post açtım olmuyorum diye korktum hamileyim falan sandım tam kan tahlili yaptıracağım gün regl oldum 😅