KuzeyinAnnesi03 Factor kids, Gaın London Pediatri, Axwell, Kidspuls, Suncare, Benri , bee beautynin falan marka fark etmez bunları yada başka Uygun fiyat kullanan var mı acaba 1 hafta tatile gidicez onun için oğluma arıyorum.
king30 KuzeyinAnnesi03 Bioderma kullanıyorum ben burdan öneri almıştım çoğu anne Bioderma önerdi. Sorunumuz yok güzel krem ancak çoook zor sürülüyor. Uygun fiyatlı bir krem arıyorsanız mustela da kullanabilirsiniz o biraz daha uygun fiyatlı sanki
Zeze12 Ben de bu ara almayı düşünüyorum ama temiz içerikli olmasını istiyorum. Sebamed iyidir diye düşünüyordum ama temiz değilmiş o. Siveno önerilmişti içerik okuyanlar tarafından.
KuzeyinAnnesi03 Zeze12 hiç birinin içeriğine güvenmiyorum tamamen temiz dediklerine inanmıyorum o yüzden fark etmiyor hepsi fabrika üretimi hepsi işlem görüyor 😪
dilarademiry KuzeyinAnnesi03 saçma bir düşünce sırf ucuz olsun diye içeriğini umursamıyorsun senin cildinle bebeklerin cildi bir değil çok hassaslar ve kullandıkları her ürünün temiz içerikli olmasına özen göstermelisin siveno ve incia kullanabilirsin temiz içeriklidir.
Zeze12 KuzeyinAnnesi03 En azından ağır kimyasallar yok ama. Tamamen doğal olmasını beklemek ütopik olur.
sek_kahve KuzeyinAnnesi03 kendime de kullanıyorum çocukların kremini, cildim hassas direkt yanar tenim, iyi geliyor. Arabada mesela ellerim yanar gibi oluyor hemen sürüyorum bir ferahlık geliyor bile diyebilirim
elbay53 Ben mustela aldım kızıma.siveno da temiz içerikli.bence ucuz olana değil sağlıklı olana bakın.
sek_kahve KuzeyinAnnesi03 tabiiki, zaten bitmiyor kolay kolay, ben de çocuklarla beraber kullanıyorum
sek_kahve Noname21 yarar bence, ıstakozlardan birisi de benim 😅 güneşte biraz durunca yanık kremi kullanmak zorunda kalırım o derece.. memnun kaldım baya, tavsiye ederim kesinlikle
KuzeyinAnnesi03 king30 aslında uygun derken bazıları gereksiz pahalı bin TL falan gördüm ondan bahsetmek istedim 😅😅😅 500 600 e kadar normal canım. Teşekkür ederim canım 🥰