Merhaba,50 günlük bebeğim fırşıkır gibi kusuyordu doktora götürdük.1 aylıkken sünnet olmuştu doktor üşütmüş olabilir dedi karın ulturasonu istedi ulturason sonucunda pilor stenozu( mideden 12 parmak bağırsağına geçiş kanalının dar olması) teşhisi konuldu acil bir şekilde yatış verdiler ameliyat olması gerekiyormuş şuan bekliyoruz süreç hakkında bilgisi olan var ise bilgi verebilir mi acil