Merhabalar arkadaşlar 🌸
Bebeğim 4.5 aylık. Eşim ve kayınvalidem ile alışveeişe gitmiştik hipp markasının organik tahıl bazlı yulaflı ek gıdasından aldılar. Ama hala kullanmadım🤦🏻♀️ kullanma taraftarı da değilim çünkü herhangi bir ek gıda vermedim henüz. Aranızda kullanan var mı acaba? Üzerinde 4.aydan itibaren yazıyor. Bilemedim açıkçası. Sizlerde bu aylarda kullanan var mı? Yardımcı oluesanız sevinirim🌸🙏