Merhaba arkadaşlar cuma gününden beri ara ara az az bebeğimin kakasinda bazen kahverengi bazen hafif kırmızı damar damar leke oluyor bebeğim doğduğu günden beri kakasını yaparken yada gazını çıkarırken çok ıkiniyor kaka testi normal çıktı alerji olabilir dediler seker hastasıyım diyette yapıyorum işin içinden çıkamadım moralim aşırı bozuk zaten lohusa depresyonundayim tecrübelerinizi paylaşır mısınız