baharkiz tortikolis için bi doktora görünmekte fayda var, benim oğlumda vardı yenidoğan zamanında boynunda bi şişlik vardı götürdük doktor dediki ilerleyen zamanlarda kafasını eğik tutmasından da anlayacaktınız tortikolisi evde egzersiz verdi 4 ay dolmadan geçti, boyunda şişlik olmadan da olabiliyor bu arada korkutmak için yazmıyorum ama göstermekte fayda var çok minikler o yüzden hemen toparlanıyor kasları geçiyor yani