palmiye18 merhaba inanin hic alakasi bile yok size soyle soyliyim ben oglumda cok didik didik bir anneydim her hareketine bir bahane bulur doktor doktor gezerdim belkide mesleki deformasyondan kaynakliydi. inanin oglum ve kendime o kadar yazik etmisim ki bunuda kizim olunca anladim birde kizimmoldu suan 6.5 aylik sizin bebeginizle ayni. hic bir hareketine takilmiyorum cunku bir cok seyi anladim oglumds ben bebeklerin 9-10.-11 hatta bazen 1 yasina kadar istemsiz hareketleri cok normalmis el cirpma sallanma vs vs . benim
oglum dakikalarca ileri geri sallanan bir cocuktu birde beni dusunun o zaman deliriyordum🤣 ama suan oglum akranlarindan bile her alanda gelisim
acisindan ileride bir cocuk bu hareketler gayet normal o aylarda hiiiiic kendinizide cocugunuzuda strese sokmayin. 2 yasa dogru bilinclendiklerinde bu hareketler bitiyor tamamen onemli olan bilinclenecek kadar buyuduklerinde bu hareketlere devam etmeleri. 18 ay kriteri bile diyebilirim 18 ayla birlikte buyuyolar bebeklikten cikiyorlar sanki cogu davranis zamanla sonuyor. ben ogluma eeg bile cektirmistim inanirmisiniz neler neler yasattim kendime ona esime aileme… doktorlarda o aylarda tum istemsiz hareketleri
normal buluyorlar tekrardan dedigim gibi rahat oluuun. bu arada motor gelisimi ne kadar onde masallah, tutunup
kalkmasi harika🧿bir tavsiye daha vereyim cocugunuzun yaptigi iyi seyleri her zaman gorun ve tekrarlayin o zaman her sey daha guzel oluyor emin olun ve inanin her bebek o kadar farkli ki gelisimleri vs kizimla oglumda anladim
bunu