yagmurata24 Faydasını gördünüz mü? Bir de mamanın içine katıp versem olur mu, içinde canlı bakteri var diye sıcak mamanın içine katsam bilemedim ama direkt ağzına verdiğimde de midesi bulanıyor bebeğin :( gaz sancısı çok kötü içim parçalanıyor
yelizerduran yagmurata24 ben kullanıyorum bebeğimde doktora sormadan kendim başlamıştım sonra doktorum da kullanmaya devam edebilirsin dedi faydasını görüyorum çok uzun saatler süren gaz sancılarımız olmuyor çok şükür kaşıkla veriyorum ben sevmiyor ama mecbur içiyor
antabus123 Merhaba, bence bu tarz soruları doktorunuza sormalısınız. Her bebek farklıdır, belki doktor başka bişey önerir. Burda birine iyi gelen size gelmeyebilir. Ben riske atmayın derim. İnşallah kısa zamanda sorununuz çözülür ❤️
edablt09 Bende mamanın içine katmayı düşünmüştüm doktora sordumda katmamamı söyledi kaşıkla verip arkasından mamayı vermemi söyledi