edos123 Bebeğim 37 günlük çok sancısı oluyor doktor bunu önerdi bugün 5 damla verdim ama ne zaman etki eder kullanan biri bilgi verebilir mi?
sibelturan edos123 valla ben kullandım hiç biseyini görmedim gittim.gaz ilacı aldim onun daha çok etkisini gordum
girlmam edos123 en az bir haftalık kullanımda etkisi oluyor hem probiyotik hem gaz ilacı görevi görüyor
sek_kahve edos123 biogaia öyle bir.ilaç ki kullanırken anlamıyorsun faydası falan yok diyorsun ama bitince anlıyorsun aslında işe yaradığını
simosum edos123 her gün düzenli kullanın aynı saatte. 1 hafta/10 gün içerisinde faydasını görmeye başlarsınız inşallah. Benim kızımda çok gazlıydı o zaman kullanmıştık bitmeden stokluyorduk iyi gelmişti
sunaal Bende kullanıyorum çok faydasını gördüm ilk bir kaç günde faydasını gösteriyor kabızlık içinde baya iyi bebeği rahatlatıyor .