Kızlar merhaba, oğlumla yaklaşık 20 gündür tuvalet eğitimine başladık. 3 günün sonunda kakayı çözdü, ama çişini asla söylemiyor. Kakaya alışmak daha zorken ona alıştı, çişini söylemiyor, ne yapıcam bilmiyorum, günde kaç kere kıyafet yıkıyorum, sayamıyorum,sizinkiler kaç günde alıştı. Ya da şunu yaptım çok kolay oldu, dediğiniz birşey varmı. Cevap verirseniz sevinirim 🌸