Raacey__ Kızlar merhaba 2 buçuk yıl önce bende ani mide bulantısı ve kalp çarpıntısıyla gelen aşırı derecede terleme ve titreme başladı kendimi kontrol edemeyecek derecede oluyordum. En son yine 1 yıl öncesi oldum fakat dün yine aniden kalp çarpıntısı mide bulantısı titreme terleme oldu kesinlikle bir şey yiyemiyorum ve 1 buçuk yaşında bebeğim var böyle olduğum zaman onunla ilgilenemiyorum. Saat yaklaşıyor ve tekrarını yaşamaktan çok korkuyorum bu nedir başına gelen varmı nasıl geçirebilirim
dilberhala1 Raacey__ Şeker düşüklüğü bence bu baktırdınız mı geçirebilmen için doktora gitmene lazım sebebini bulmaları lazım
aysegul_my Raacey__ panik atak olmuşsunuz acilen psikiyatriye gidip ilaç baslayin cok daha iyi hissedersiniz
Matmazzel1 Raacey__ panik atak geçiriyor olabilir misiniz acaba belirli bir durumdan sonra mı oluyor durduk yere mi
Mmeelliikkeee Raacey__ şekerin düşüyor , hipoglisemi aslında ihmal edilmemesi gereken bir konu o an farklı bi işle meşgul olursun düşersin bilincin gider vs, yemek yiyemesenizde mutlaka ara öğün meyve vs tüketin sık sık beslenin , yanınızda şeker bulundurun.
aysegul_my Raacey__ bende sizin bahsettiginizin aynisini 3 ay her gün otobüslere bindiğimde yaşadim mide bulantısı soguk terleme ateş basması bayıldım bayılcam hissi eve gidene kadar mahvoluyodum doktorlara gidiyodum bişi cikmiyodu en son psikiyatriye gittim ilaç verdi ohh be dedim dünya varmiş o yüzden panik atak dedim bi normal doktorlara cikin bişi bulamazlarsa psikiyatriye gdiin
Matmazzel1 Raacey__ Panik atak büyük ihtimalle yinede bir doktora gidin bendede var korktugumda içinde bulunmaktan hoslanmadigim bir durum olduğunda söylediklerinizin aynısını yaşıyorum kulaklarım çınlıyor birde sesleri uğultulu duyuyorum
dilberhala1 Raacey__ Bilemedim panik atakta olabilir ama benim şekerim düşünce aynı belirtiler oluyor soğuk soğuk ta terlerim yani
Mmeelliikkeee Raacey__ anlık düşmeler yani o an ölçülmüş olması gerek… kontrol de değerlerin normal çıkar . Cihaz edin kendin takip et öyle hissetmeye başladığında
Raacey__ aysegul_my ya ne kadar kötü bir durum inanın sersem gibiyim halim kalmadı. İyiyim diyorum herkese ama değilim