Arkadaşlar Salı günü yavru bir kedi sahiplendik ve hemen o gün veterinere götürdük hemen hemen 2 aylık veteriner piresi olduğunu (sahiplendiğimiz kişi bahsetmedi) ama aşının öldüreceğini çok ciddi boyutta olmadığını söyledi fakat üzerindeki yumurtalar canlanabilir 1 hafta sonra tekrar görürseniz aşı tekrarı dedi fakat eve sarmasından aşırı korkuyorum aşının bugün 2. Günü ölü dökülenler oldu fakat sersem canlılar da var evi süpürdükten sonra sirkeli suyla yerleri silmemiz söylendi fakat bu yaptıklarımız yeterli olur mu ona da kıyamıyorum kısır bir döngüye girmekten korkuyorum başına gelen varsa desteğe ve tavsiyelere ihtiyacım var ☺️