Benim oğlum 6 ay 19 günlük kızlar ek gıdaya geçtik ama hiçbir şekilde biberon ağzına dahi sürmüyo hep emzirdim hala da emiyo geceleri her saat kalkıyor doymadığı için yatmadan önce kaşık mama veriyorum ama geceleri emziriyorum doktorumuz hipp önermişti ama ağzına sürmüyo aptamil prosyneo 2 bunu önerdi şimdi kullanan var mı gaz kabızlık falan yaptı mı yaa bide biberonu almayıp alıştıranınız varsa bilgi verebilir mi