sek_kahve nazli_90909 hayırlı olsun evet geliyor ama kaç haftalık olduğu betayla anlaşılmıyor maalesef 😄
limonzeytinmom nazli_90909 benım tam 4 haftalıkken 1800 lerdeydi. Baya yüksek cıkmıştı ama hafta takibi beta ile yapılmıyor malesef hayırlı olsun 🤗
nazli_90909 limonzeytinmom çok teşekkür ederim e nabızdan baktığımda 7 3. Haftalık yazıyor dedim 7 mi 3 anlayamadım ama demek ondan belli olmuyor 😅😂