Zlyha_7758 Oğlum 1 yasinda hala kaşıkla içmek istiyor iki tane suluk aldım birisi alıştırma bardağı diğeri pipetli ikisinide reddediyor . Pipeti elimle suyu çekip veriyorum içsin diye ısırıyor içmek istemiyor nasıl alıştırdıniz lütfen paylaşır mısınız
aslananne27 Zlyha_7758 kaşıkla içmesi de iyi değil ya dışarda falan zor olur senin için bide yeteri kadar su alamaz