
Bugun adet başlangıcından sayarsam 8. Gün oluyor. İlk testimi yaptım böyle çıktı. Saat 17.30 da yaptım. Acaba bir iki gün ara verip sonra mı denesem her gün yapmaktansa çünkü baya silik çıktı 🧐 bu şekil çıktıktan sonra bir anda kıpkırmızı olma olasılığı var mı? Bana göre olmaz diye düşünüyorum pembeleşerek kızarır gibime geliyor oda üç dört gün sonra anca olur bence. Yapanlar bana tavsiye verir misiniz yaptıgım saat söylediğim şeyler doğru mu
Buda pepapa göre gösterilen