hey_makaron Hanımlar ilk bebegim prematüre oldu 33 haftalik doğdu. Şimdi yine hamileyim 2 bebeğimde prematüre mi olur? Genelde ilk prematüre olan ikincide öyle olur diyorlar ben inanmak istemiyorum, 2. Bebeğini zamanında kucağına alan anneler varmı?
sek_kahve hey_makaron bilgim yok üstte kalsın ama hiç belli olmaz bu işler, ilk bebekleri zamanında doğup diğerleri prematüre doğanlar da olabiliyor. İlki neden prematüre doğmuştu?
seda2023 hey_makaron benim bir bebeğim var 33 haftalık doğdu. İnsan bedeni çok değişik bir yapı kendi kendini iyileştiren geliştiren bir düzenek bence ikinci bebeğinizin erken doğup doğmayacağını kimse bilemez sağlıklı olduktan sonra ne zaman doğduğunun bence bir önemi yok
kizinaasikbiranne hey_makaron yanlış benim komşum ikizleri prematüre sonradan doğan bebek zamanında geldi 😊
yokcanimbenalmiyim Bende 28 haftalıkken doğurdum şu an ikinci çocuk henüz düşünmesem de aynı korku bende de var ama bir doktora sormuşlardi. İlki öyle doğdu diye ikinci de öyle doğacak diye bir şey yok fakat risk biraz daha yüksek oluyormuş. Gerekli kontroller yapıldıktan sonra önlem alınır bence. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲
sdakaan Neden böyle şeyler söyleyip insanı tedirgin ediyorlar. Gerçekten toplumumuzda gerici insanlar çok var zaten prematüre doğmuş bebeğimiz zor zamanlar geçirmişiz bide bunları duyunca nasıl üzülüyor insan 😢
hey_makaron sdakaan aynen öyle , belki kulaktan duyma ama etkilendim açıkçası içimde korku var yani :(