menesaez Kızlar bebeğimin iki kolu ve yüzü böyle aile hekimine gittim alerji dedi çocuk doktoruna da randevu aldım pazartesi gününe bebeği böyle olan var mı kızım 7 ay 20 günlük
Tosbaninannesi menesaez yaşadığınız yer sıcaksa ondan da oluyor kızımında öyle oldu kendiliğinden hemen geçti günlük banyo yaptırıyorum
asaletsoydangelir menesaez yediği besinlerden alerji olmuş olabilir dikkat et yediğine geçmiş olsun 🌸 maşallah Rabbim nazarlardan saklasın.
menesaez Tosbaninannesi evet Adana da yaşıyoruz evin içi 27-28 derece oluyor dün mecburen klimayı açtık
menesaez asaletsoydangelir çok teşekkür ederim amin inşallah yumurta beyazı 3 gün denemiştim doktor da ondan dolayı olabilir dedi
Tosbaninannesi menesaez bende alanyadayım eşim adanalı oranın sıcağını çok iyi biliyorum 🙈 sıcaklardan kaynaklı olmuştur artık sürekli banyo yaptırma vakti geldi
tugbaylc menesaez sıcaktan oluyor bence benim de bebeğimin bugün vücudunda ve boynunda biraz gördüm halbuki öyle kalın da giydirmiyorum ama demek ki etkileniyorlar bebeğim 3.5 aylık ek gıda dönemi de değil yediklerinden de olabilir ama sizin bebeğinizin baktırın bi
menesaez Okuyanbiranne evet vardı acile gittik akşam doktor alerji değil virüs hastalığına yakalanmış dedi
menesaez elifinannesi53 gelin öpün ☺️alerji değilmiş virüs hastalığına yakalanmış dedi acilde ki doktor
Okuyanbiranne menesaez evet bizde de oldu vücuda serpince geçiyor tam 1 hafta sürdü ne kadar oldu. İlacı vs yok kendi kendine geçti. 5 hastalık olmuş gibi
zk1611 menesaez benim beneğimde böyle beşinci hastalık diyolarmış ilk defa duydum beş günde geçer dedi doktor ama geçmedi sanırım salgın çünkü başımıza gelince araştırayim dedim herkeste oluyormuş